///MoePower Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Sjekk ut denne auksjonen her på qxl!! http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11562 Det er for galt når det er lovlig å selge slike redskaper! (eller er det i det hele tatt lovlig??) Sjekk dessuten profilen hans, og se hvilke andre auksjoner han har gående! Han har BARE auksjoner som omhandler dirkesett, for å bryte seg inn i biler! I allefall... Det skulle IKKE vært lov til å selge slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvem trenger en sånn stang for å åpne biler hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Tror det er en som forhandler sånne ting virker det som.. han har da hjemmeside på gang og greier.. men hvorvidt det burde vært lov er noe annet sikkert fint for noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Sant nok.. men likevel, dette gjør det jo bare enklere å bryte seg inn i biler.. Forsåvidt så ble det litt feil emne til denne tråden, det er ikke selgeren som er farlig, det er kundene hans.. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Steike. Skulle tro det var ulovlig, men det værste er at det sikkert ikke er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 hehel, ja det kan du si. Men han skriver jo også "NB må ikke brukes til kriminelle handlinger !!!!!!!!!!!!!!!! " Lovlig å selge er det nok, ellers hadde qxl stoppet det for lenge siden. Men han burde kanskje valgt et annet bilde, det så liksom ikke ut som han prøvde å dirke sin egen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Dan stangen funker stort sett bare på eldere biler. Da nyere dører har en beskyttelse fra vinduet og forbi låse mekanismen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg er glad jeg har alarm jeg as! he he. kan da ikke være lov å selge sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Klarer meg med nøkkel jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Dan stangen funker stort sett bare på eldere biler.Da nyere dører har en beskyttelse fra vinduet og forbi låse mekanismen. Eldre biler er også mere utsatt for tyverier enn nyere biler, da dette skyldes at det er lettere å komme seg inn, som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Klarer meg med nøkkel jeg;) Jeg og! Men til deg Eriklepe: At han skriver: "NB må ikke brukes til kriminelle handlinger !!!!!!!!!!!!!!!! " betyr jo ikke at kundene hans IKKE bruker produktene hans til nettopp det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Men til deg Eriklepe: At han skriver: "NB må ikke brukes til kriminelle handlinger !!!!!!!!!!!!!!!! " betyr jo ikke at kundene hans IKKE bruker produktene hans til nettopp det.. ...ææ nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Klarer meg med nøkkel jeg;) Jeg og! Men til deg Eriklepe: At han skriver: "NB må ikke brukes til kriminelle handlinger !!!!!!!!!!!!!!!! " betyr jo ikke at kundene hans IKKE bruker produktene hans til nettopp det.. JO hvorfor skulle han ellers skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Dan stangen funker stort sett bare på eldere biler.Da nyere dører har en beskyttelse fra vinduet og forbi låse mekanismen. Eldre biler er også mere utsatt for tyverier enn nyere biler, da dette skyldes at det er lettere å komme seg inn, som du sier Så det skyldes ikke at de har startsperrer som er så og si umulig å tyvkoble, med chip i nøkkelen osv. Påbudt på alle biler fra 1998, BMW har det fra 1995. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Se hva han kaller seg da - dirken no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå