Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere...

Er helt ny på forumet, bra forum forresten mye interessant å lese...

Noen som vil fortelle meg hva jeg bør se etter av svakheter på 520-> fra slutten av 80 og til 94 modell.

Ser mye i annonser at toppene er renoverte... svakhet ?

Har automat kassa noen svakheter ?

Ser også 520 er levert med 4 cyl motor, er det hele tatt noe å kjøre med ? Er vel litt få hk i forhold til bilens størrelse og vekt ?

Skrevet

Litt lyst på en 5-serie... hatt mye annet rart men aldri BMW...

Tenkte å legge en 45-55.000 kroner for en... burde vel få en grei bil for den summen ?

Skrevet

Ser også 520 er levert med 4 cyl motor, er det hele tatt noe å kjøre med ? Er vel litt få hk i forhold til bilens størrelse og vekt ?

Ehh... Regner med du mener 518? For det er den eneste 4eren i E34...

Skrevet

Ja, du bør få en fin bil til den prisen, men som med alle andre biler så bør jo man selvfølgelig sjekke de vanligste tingene nøye :wink:

men, jeg ville gått for de bilene som ble produsert fra 1991 og oppover, for da får du den nye motoren (M50). Personlig ville jeg styrt unna 518i med fire sylindret, det blir for lite hk.

Gå rundt å se på flere biler, og ikke bare hopp på den første og beste(?) E34en :roll:

Skrevet

Risting under bremsin er jo et velkjennt BMW-problem...

hadde jeg vært deg hadde jeg kikket mer på E32.. evig mye finere bil en E34 syns nu jeg.. når man først skal kjøpe seg en dritgammel BMW kan det jo gjøres med stil.

Skrevet

hadde jeg vært deg hadde jeg kikket mer på E32.. evig mye finere bil en E34 syns nu jeg.. når man først skal kjøpe seg en dritgammel BMW kan det jo gjøres med stil.

Og enda mye dyrere slitedeler som må skiftes :?

Skrevet

Og enda mye dyrere slitedeler som må skiftes :?

E34/E32 har mye felles deler så det er ikke så dyrt og eie en E32 i grunn.

Skrevet

Joda, E32 er fine de men dog dyrere.... sett årsmodell mot hverandre..

Skal bare ha meg en pendler bil, så mine krav er ikke så store...

4_1861608361.jpg

(Tatt ut fra Finn annonse)

Synes de er pene, dog kanskje ikke så fine innvendig....

Hvordan er bensinforbruket på disse da ?

Stor forskjell på 6`erene ??

Takk for hjelpa forresten :wink:

Skrevet

var å henta meg en e34 520i 91modell (m50b20) for ikke så lenge siden nede på notodden. målte den da derfra til tr.heim til 0,76 på mila. syns ikke det er så ille da det tross alt er en 6`er som står i :)

Skrevet

Bensinforbruket er ikke verst på disse bilene igrunn. Jeg hadde gått fo en 2.5, grunnet at den bruker omtrent det samme, eller mindre enn en 2.0, og ikke minst har mer power.... :) Lykke til :bmw:

Skrevet

Ja det frister veldig med 2,5 litern, men det jeg stusser på er at det er veldig mange 5 serier som er kosta på mye i form av motor, da toppene.

Klart biler som passerer 200.000km har en rep. fortid, men synes det har vært mye på BMW annonser kontra andre. Ser på mye rart om dagen...

Enten så er BMW eiere ærlige eller så er det vanlig blandt bilene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...