Ronny M Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Er det noen som her erfaring med denne aktive subben? Er det grei lyd i en slik en, eller bør man styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Tja 10cm sub?? det kaller ikke jeg subwoofer. 100w max?? der er det ikke mye power.. men det er sikkert lyd av den det er ikke det. Det som er trixet med denne er at den står i et kammer, og kammeret gjør sånn at lyden blir mer bass enn den høyttaleren klarer å lage uten kammeret.. hvis ikke denne koster allverden så får du jo "bass" Jeg vet jo heller ikke hva kravet dit er men du får sikkert mye mere for pengene med å kjøpe en riktig subwoofer og en forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg må lære meg å lese! Så ikke at det var snakk om cm, trodde det var tommer. Herregud, 10 cm er jo ingenting. Det holder nok ikke for meg uansett hvor bra det kammeret er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Kan jo ha han i lomma denne karen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 det er sånn man setter på hode-telefonene for å få bedre lyd. Ekstra utstyr til Pineer hode-telefoner med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå