Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 he he. nok en av mine gamle biler til salgs gitt. selger er vel bruker av forumet her inne mener jeg. ja ja den gikk vertfall ganske godt på mye i trykk den bilen. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1031054 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 0-200 på 10.8 sekund. Det er jo vilt da! Hvor mye gamp ble tatt ut av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 den gikk ikke så godt når jeg hadde den vertfall. kan tenke meg att den ytte rundt 270-300 siden vi kjørte 1,3 bar i trykk på den. synest 10,8 hørtes litt vilt ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 hva som var gjort med motoren da.? komp..? styring..? tenning? osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 comp 8,5-1 orginal 323 motorstyring med tillegsinnsprut. tenningen var vel noe justert og vi begynte og få tenningsbank på rundt 1,2-1,3 bar så vi kjørte aldri mer enn d. tror ikke turboen greide mere heller. kjørete faktisk drag i stavanger med denne bilen en gang på kvelstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja hva er gjort? har du noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 var vel ikke gjort så mye annet enn og bruke delene fra s3t blokka og fikset litt på stemplene når jeg hadde den. kjøpte den vel noe rimelig jeg da. nei jeg har ikke fler bilder men kanskje han som har bilen nå stikker hodet innom og svarer litt hva han har gjort siden den går så bra. håpe han har kostet på den endel siden jeg hadde den for da var det bare en bil som trengte oppussing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå