-Anders- Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Noen som har noe kjennskap til denne? Kanskje eieren er medlem her?? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1005677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 tror ikke eier er medlem her. men bilen er sinnsykt pen og den motoren som sto i orginalt var vertfall en 2,5. han var mye glad i og ruse på kald motor på gatebil mener jeg og huske (rusen var tilstede og en liten stund der) men jeg vet ikke noe direkte om bil og motor. vet den er bygd på gs bildeler 1 gang vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 ja syns bilen selv er sinnsykt pen, så driver og vurderer å slå til på denne men tenkte først å spørre som mange andre her inne gjør plutselig er en eller annen noboen f eks, eller har hatt den før. Men det virker hvertfall som den er proft bygd og greier så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Campa lag med han der på rudskogen i fjord. Snakka med han om bilen. Bilen er ikke ruset på tomgang. Bilen sto å gikk for å ikke gå tom for strøm i å med at vi spilte musikk. Tror bilen er kjørt hardt. Snakka med damene som satt på, å det gikk ikke akkurat rolig for seg Men hvem kjører fartsgrensa med en 328 kompressor Ellers er bilen påkostet veldig mye. Var bytta motor på den i sommer. Påkostet 150 000 tror jeg. Sjekk forsikringa på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Er vel ikke lett å holde igjen høyrefoten når du har 300hk(som d står i annonsen). Er jo ikke mange biler med over 140 hk som Ikke er kjørt hardt i ny og ne da.. hehe Men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 den bilen der er Godt brukt ja.. prøvd og selge den i en evighet har han å..og prisen startet på i overkant av 200 da. spurte noen som kjente vedkommende om bilen og de anbefalte meg Ikke og kjøpe den hvertfall..men har aldri sett eller hørt bilen så skal ikke uttale meg personlig om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja mener jeg så den stod til salgs når jeg handla is`en i desember 04..hmm. Bra jeg forhørte meg litt her da. Men den ser jævlig strøken ut hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 er ikke 2.8 en m52 og ikke m50, før skal ikke m52 ha oljepåfylling framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Tøff bil syns nå jeg da Vanskelig å holde tilbake høyrefoten når man har litt krefter under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg har oljepåfyllinga mi i fronten av motoren på min 2.8L . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 som jeg tror har han brukt 325 innsug og bruker 325 topplokk for og tilpasse forkjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Noen 328 er det ihvertfall ikke, innsuget kan vel stemme for det jeg har kjøpt ser slikt ut. 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Denne har lagt på AutoDB tidligere for noen måneder siden. Da var den lagt inn som en 325 kompressor med 300+ hk som også nevnes i denne annonsen. Motoren ser mistenkelig lik en M50, og innsuget fra en 2.5. Så jeg setter litt tvil til denne bilen. Det med den grunn av at den har vert lagt ut til salg i mange måneder, men fremdeles ikke blitt solgt (en 325/328 kompressor proff bygd skulle vel vere temmelig attraktivt?) Og at den nå blir annonsert som en 328 fremfor tidligere 325, og motor kliss lik en 325. Jeg har mine tvil til denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Som jeg skrev over her, så jeg denne ligge ute for over et år siden.. og når du sier det så var det 325 den sto som da ja..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 328 har oljepåfylling foran ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå