320it Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Bmw 98 mod e36 320i touring. 115000 km alle servicer fulgt, garantert kilometerstand. ellers strøken utstyr: Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Hengerfeste Takrails Metallic lakk Oppvarmede seter Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Servostyring Klimaanlegg Air Condition Radio/CD Cruisekontroll Bagasjeromstrekk Kjørecomputer Airbag foran ABS-bremser Antispinn er 120000 grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja det ser jo ut som en grei pris, men bilder sier mere enn 1000 ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 har ingen ordentlige bilder, men den ser helt orginal ut. skal å se på den i neste uke kanskje. så da blir det ny bil, om jeg da greier å kvitte meg med sedanen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Prisen hørtes bra ut i mine øyne også...men som sagt - bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå