ChrZZ Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Selges høystbydende.Kom med bud... Jeg vet ikke om jeg var den eneste som så dette jeg? Det er uansett en VELDIG dum uvane å ta det hele på PM, når det hele blir publisert i en offentlig tråd. Hvordan kan da vi andre vite hvordan det går?
bmw_e46 Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 nei 4 lapper er vel litt i det billigste laget!! må nok ut med fler lapper for å få de felga ja!! men det er jo et bud
Bimmern Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 Nei, 4000,- blir litt lite. Men det er bare å slenge inn noen sannsynlige bud, så går det nok ikke lange tida før dere får svar
Bimmern Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 Hvis det er noen som har noen 18" liggende, som passer til Astra G (4x100) så er jo det også ganske interessant, avhengig av type felger.
Hustler Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 skal ikke kjøpe felger jeg altså.. men hvorfor skal du ha større hjul på den astran? er jo mer enn nok med 17"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå