Gå til innhold

Politiet tatt med buksa nede

Share

Anbefalte innlegg

Noe av det samme har skjedd her i Norge, jeg husker det var en kar på MC (var stor artikkel i media) som hadde blitt anklaget for å kjøre i 150km/t i en 80 sone. Han nektet, målte opp strekningen og fikk tak på eksperter og enden på visa var noe sånt som at han aldri i verden kunne ha aksellerert så mye på så kort avstand. Synd jeg ikke fant den artikkelen, begynner å bli en stund siden..

Men jeg har bare lyst til å dra fram dette utdraget fra artikkelen:

Enligt den klockande polismannen skulle Philip kört i 97 km/tim, 27 kilometer över den tillåtna hastigheten. I böter innebär det 1600 kronor och risk för indraget körkort.

Jeg kjørte selv i 28km/t over i 80 sone og fikk 6500kr.

Her snakker vi atpåtil _50_ sone, og 1600kr!! :shock:

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hva som smeller mest,flere tusen i bot eller å miste lappen en stund....for min del synes det er mye surere å få stor bot en å miste lappen...

Man får vel oftest en saftig bot i tillegg når man mister lappen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde heller betalt 50.000 i bot en å miste lappen så jeg måtte kjøre opp på nytt...

Helt enig faktisk. Da jeg var i retten og mistet lappen slik at jeg måtte kjre opp igjen sa jeg at jeg kunne godta en bot på 20-30k. For det koster meg mindre enn å miste lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bare viser at visst du er usikker og mener du ikke har kjørt så fort så IKKE skriv under på noe!!

Da har du muligheten til å få sjekka det opp.

Å husk visst du blir tatt i laser har du rett på å få se målingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...