Sevenord Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Må sammenligne litt priser, norge/danmark, men er på jobb så har ikke linken til den norske siden som selger tåkelys til facelift E30. Noen som husker hvem som solgte det? Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Ser ut som at: koed.dk: 2172,5 (inkl frakt og norsk mva) schmiedmann: 2196 (eks frakt) Gs bildeler: 3366 (eks frakt, original) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 jeg har et komplett tåkelys som er strøkent og komplet.. så viss du er intressert i det så trenger du bare tt nytt,viss det er spredere/grøftelys du trenger, de som sitter i fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 jeg skjønner ikke hvor jeg fant dette i norge til 1500kr + frakt..... Men takk til dere foreløpig m3e30: så fremst jeg ikke får det til spottpris, så går det sikkert ut på det samme som om jeg kjøper det nytt, siden jeg må betale porto til deg også, men om du er kjapp så send meg en PM med pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 GS bildeler, mekonomen osv Her er det mange å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 takker for tips, men ser ut som jeg har bestilt fra koed nå, så da vil jeg ikke vite om noen som har billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå