vrossi46 Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 kjøpte noen delskinn seter for en måne siden som hadde stått på en fjøs i noen dager.. trudde lukta kom til å forsvinne etter en månes lofting i garasja.. mn lukta i skinne er der enda.. har prøft me skinn rens.. mn til ingen nytte.. noen tips om hvordan man fjerner lukta..? er veldi svak lukt.. mn ikje ei lukt man vil ha i bilen..
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Er du sikker på at lukten sitter i skinnet og ikke i tøyet? Kunne eventuelt prøvd noe alle denne "Odor Eliminiator" fra Meguiars (ligger under BILPLEIE ---> Interiør). http://panvulk.meguiars.no/catsearch.as ... e=BILPLEIE
vrossi46 Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 den ligger i skinnet har tatt av tøyet for opp trekking.. takker for tipset
runstra Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 kjøpte noen delskinn seter for en måne siden som hadde stått på en fjøs i noen dager.. trudde lukta kom til å forsvinne etter en månes lofting i garasja.. mn lukta i skinne er der enda.. har prøft me skinn rens.. mn til ingen nytte.. noen tips om hvordan man fjerner lukta..? er veldi svak lukt.. mn ikje ei lukt man vil ha i bilen.. Hvis du har benyttet BMW original skinnrens så lukter denne også fjøs (hest).
Pesos Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Prøv med å sette et glass med eddik i bilen over natten... Ellers så har firma som driver med bilpleie et "ioneapparat" som kan sette i bilen over natta, dreper all (U)lukt
vrossi46 Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 vet ikke hvilken rens som har vorte brukt før men seta sto på en fjøs so .. reknar med at det er det som har lagt lukta.. eddik..? hjelper d asso..? hmm.. takker for tipset..
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 lukter ting en gang fjøs, så lukter de fjøs leeeenge Fjøs stinker!!!
Håvard ///M3 Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 litt rart at det er selve skinnet det lukter av,men fjøslukt setter seg godt så kan jo hende... men jeg ville heller tro at det kan være oppforinga i setet som lukter enda.
vrossi46 Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Skrevet Mars 18, 2006 .. tekte eg skulle komme med en anbefaling til dei som ikje for fjernet lukt fra intriøret.. har prøft litt forsjelli rens til å få vekk fjøs lukt som sitter GODT.. men uten hell..so fekk eg ett tips om "Odor Eliminiator" fra Meguiars.. å det fungerte meir en bra nok.. spryet litt på om kvelden.. både på selve skinnet og på polstringane.. begge deler stinket.. om morgonen var lukte helt vekk.. ikje tegn til fjøs lukt.. fantastisk bra.. anbefaler dette til de som plagest..
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Godt å se noe jeg skriver er til hjelp da
Pedi Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Jeg fikk et tips av en kar i dekkbransjen som han påsto hardnakket skulle funke. Det var mot røyklukt altså, men det kan nok funke på flere ting. Sett inn ett sett med helt nye dekk i bilen. Dette skal visstnok kvele ulukt... Har ikke sjekket dette tipset selv, men kanskje det er verdt å prøve?
vrossi46 Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Skrevet Mars 18, 2006 jepp.. takker stort til kjetil 323i e36.. dekk.. hmm. muli det.. har heldivis fått vekk min lukt.
Bjørn 320 Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Skinn kjem jo frå fjøsen tross alt...kanskje det rett og slett skal vere sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå