derrick Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har en e-28 eg vurderer å selge i deler hvis eg ikkje fikser den opp att. Grønn met. Gode karosseri deler. Lykter, speil, støtfangere, grill m.m Nokon som har bruk for nåke? OBS Deler er ikkje lenger tilsalgs, bilen blir reparert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Du har ikke tilfeldigvis elektriske vinduer i den? I så fall får du sende meg en PM, så er jeg kanskje intressert i å handle, om ikke prisen er så stiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 dessverre det er ikkje el.vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg kunne godt tenkt meg grillen (ikke nyrene) og baklyktene hvis de er i bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Pga lite respons på deler er eg begynnt å fixe bilen. Skal sjekke om eg har ekstra baklykt og grill liggande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Har venstre grill og venstre baklykt Dei øvre festa til grillen er litt def. Ellers er den heil. Har også hjulbuelister Sjekka pris på baklykter hos Meca, kosta 6000,- Selger allt for 600,- + frakt OBS! Eg blir borte frå forumet ei lita veke, så send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå