RenZor Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Fikk lånt meg digicam og tok noen bilder av bayern i dag, hva synes dere? Noen synspunkter? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 MÅ si jeg liker de bilene litt bedre med litt styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 MÅ si jeg liker de bilene litt bedre med litt styling Jeg er ganske enig i det selv. Har netopp plukket av frontfangern/leppa og den ble litt "rar" om jeg skal si det selv Utrolig hvor mye en annen front + sommerfelger hjelper på. Gleder meg til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 syns dem blir stygg med for mye plastikk:) gunnar sin e34 er ett bra eksempel på pen bil i mine øyne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Synes ikke Ac-Schnitzer fronten til E34 blir "for mye plastikk". Synest Ac-Schnitzer stylingen er akkurat passe diskre og rå samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Synes ikke Ac-Schnitzer fronten til E34 blir "for mye plastikk".Synest Ac-Schnitzer stylingen er akkurat passe diskre og rå samtidig. nei der er jeg helt enig med deg, men tenkte mer på rieger og seidel styling.. det synes jeg blir for mye. men alle har vel forskjelli smak Liker det clean stil jeg, less is more liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Få på noen fine felger, og gi lakken litt oppfreshing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Felger, men det kjem vel på til sommaren går eg utifra Ta av trekk-kroken (om du ikkje har bruk for den da) Feitere endestuss, eff.anlegg eventuellt Ein eller an front e39 m5 look f.eks men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Synes ikke Ac-Schnitzer fronten til E34 blir "for mye plastikk".Synest Ac-Schnitzer stylingen er akkurat passe diskre og rå samtidig. Ac-Schnitzer fronten kommer til sommeren, nå er den under oppussing Som -fek- og Mr.Vaslag nevner ang felger så har jeg BMW 850i felger som kommer på til sommeren. Det er ikke felger som utpreger seg noe spesielt, men jeg syns de er stilige og står ganske bra i forhold til fronten. Rette og pene linjer, ikke noe overdimensjonert Endestussen skal jeg ordne har netopp skiftet til original potte bak (stod effektpotte på før, men den var ganske opprusta). Lakken er ikke helt strøken nei (omlakkert for ca 5 år siden), så den burde kanskje fått seg en oppshining. Men bilen er jo tross alt en 88mod, så jeg vet egentli ikke om jeg tørr å koste på ny lakk. Takk for alle komments give me more! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 PS: bilen ser veldig baktung ut, og den ER det Brukes delvis til arbeidsbil så bagasjerommet og baksetet er fullpakket av blant annet verktøy, forsterker og sub Kan nevne at den er senka (vet ikke forholdet foran/bak) men det er justerbare gule koni dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ser strøken ut denne, den er jo faktisk 18år gammel . Personelig ville jeg hatt hele lyktespoilere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 nice one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Flott bil! Jeg bare må like E34, det er faktisk en nydlig bil.. Den er så tidløs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ser strøken ut denne, den er jo faktisk 18år gammel . Personelig ville jeg hatt hele lyktespoilere. Hva menes med hele lyktespoilere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Synes den til Steffan C er akkurat passe. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=18540 Litt freshere med den lille frontspoileren og de skjørtene. Men fortsatt ganske diskret modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå