sivert Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Da har jeg endelig fått meg ny bil. Det ble en 2000 mod 318it, bilen har gått 81000km er utrolig fornøyd. her ser dere utstyret på denHengerfeste Xenonlys Takrails Metallic lakk Sentrallås Farget glass El.vinduer Elektriske speil Regnsensor Motorvarmer Oppvarmede seter Skinninteriør Bagasjeromstrekk Kjørecomputer Servostyring Klimaanlegg Radio/CD Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Antiskrens Diff.sperre Stålbjelker Alarm her er noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei Den så meget fin ut grattulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Pen bil. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 kjempefin bil. så Meget lekker ut i lakken også. Ikke noe som en bil med god lakk på vinterdager.. det ser så ryddig ut. Fint med Touring også... den er hakket penere en sedan... finfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Kjempefin bil det der ja! Men det mangler 2 sylindre for å få den rette lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kjempefin bil det der ja! Men det mangler 2 sylindre for å få den rette lyden er helt enig i at det mangler 2 sylyndere, men denne gangen tenkte jeg mer på utstyr en motor + at det blir dama som kommer til å bruke den mest i og med at vi venter barn om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i M-tech2 front???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmm, muligens www.koed.dk Har bomma et par ganger, men prøver.. EDIT: Den her? https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Flott bil,men den har nok ikke diffsperre(diffbrems)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Gratulerer med ny familie bil, og lykke til med familie forøkelse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Kjempe fin bil du har kjøpt. Sånn alu dekor har jeg også lyst på Noen som vet hvor jeg får tak i M-tech2 front???? Du kan titte på denne siden http://norway.schmiedmann.com/index2.htm de skal ha M-tech 2 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Nicecar! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Takk for all hjelp og svar. har bare lyst til å kjøre hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå