Rotty Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei er det noen her som veit av plasser der man kan sende inn fexs ett spjeldus ell innsug og få det polert opp'? Holder på med en del selv men rekker aldrig bli ferdig med alt alene .. er takksam for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Hva med å kjøpe høyglanspolerings-midler, og krom-polish her: www.gasolin.no Hvis du ikke bruker slike "hjelpemidler" fra før av, så tror jeg de vil komme deg til stor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Kan jo høre med noen av disse fimaene. Selv om de driver med produksjon til industi o.l. hender det de tar oppdrag for privatpersoner også. http://www.gulesider.no/gsi/search.do?s ... ndling%22+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det kan da lett gjøres selv. Begynn å puss med 400 korning papir. Gå på med 800 etter en stund. Puss i en halvtime med 800. Etter det bruker du en god del tid med en sterk rubbing, wurth sin groveste passer bra. Hold på ei stund. Til slutt bruker du autosol. Da kan jeg garantere at det blir blankt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 20B3R hadde vel ikke tid til å gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 Takk for alle svarene folkens beklager jeg ikke svarte før nå men pcn lever sitt eget liv og har vært inne til rep enda en gang Joda jeg har mye å pusse og mye gjennstår. holder på og høyglanspolere innsuget til en wankel 20b motor. motor er for tiden inne til porting og mods hos simtech racing. satser på mye hk, gt42 står i hylla og venter på polering den oxo har pussa så mye det siste halve året at det er like før jeg bilr pussig.hehe trenger litt hjelp for motor er snart ferdig. alt dette skal nedi en e30. kommer bilder på forum snart.. mvh KS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 har sjekka men det er ikke mange som tar på seg slikt arb va ett firma her i trondheim som kansje kunne hjelpe men ska sjekke der i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå