SiggenK Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Tenker på å pusse opp stua nede nå, og en dag fikk jeg det syke infallet: Hvorfor ikkje kjøpe inn "dekk henger" til å feste på veggen å kjøpe inn chrome felger til å henge på veggen? En hver som har sett feks. PIMP MY RIDE vet hva jeg snakker om. Tok kontakt med en felg og dekk leverandør og fikk følgende tilbud; 5 felger (ASA med breeed kant, 17*9 og 18*9) for 500,- pr stk. Alle er forskjellige typer felger som blir solgt til folk som har skade på en av sine felger. Hva syns dere om denne planen og prisen? Personlig tror jeg det blir kult så det holder! ;p (Litt dårlige bilder...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 tar jævlig stor plass da... tror jeg heller ville satsa på å lage et bord. 2 og 2 felger oppå verandre å en glass plate på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Kva er vitsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 hørtes råkult ut go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 hadde ikke ville hatt det på stua mi, men siden du skriver "stua nede" så er det kanskje en kjellerstue/gutterom og da kan det jo bli kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hehe, er stua nede ja. Har en annen stue oppe også. Og hva er vitsen? Var en ide jeg syns hørtest kul ut! Ikke alle som trenger kjøpe lamper på IKEA vettu! ;D Tar sikkert litt plass ja. Prøve å plassere de vettugt! Må først få lønn, så håper jeg d ender med kjøp. Lover å poste bilde av hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 noen feite felger på veggen kombinert med et slik bord f.eks kan jo bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ville heller laget et glassbord av de, med litt sveisarbeid og felger i forskjellige positurer. Felg på vegg blir for kjedelig. Alle er forskjellige typer felger som blir solgt til folk med skade osv. Hvor mye skadet må man være for å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 ahh.. det bordet var tøfft.... hvor kommer motoren fra? Husker bordet de laget av den Porsche 928'en i TopGear... den var også Tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Vi har jo en bulka rondell 58 felg liggende, men denne tror jeg pappa skal bruke til å kveile hageslangen rundt.. Blir sikkert rått dette! Må ta meg en tur ned når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 .Alle er forskjellige typer felger som blir solgt til folk med skade osv. haha... den var god,så om man er funksjonshemma evt fått et skrubbsår på kneet for man billigere felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 .Alle er forskjellige typer felger som blir solgt til folk med skade osv. haha... den var god,så om man er funksjonshemma evt fått et skrubbsår på kneet for man billigere felger?? haha, men tror vell egentlig du fårstod hva han mente? (felger med skade) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Altså hvis det er det du bruker penger på, da har du for mye penger, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 ikke glem at han får tilbud fordi han er skada da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå