Mack10 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Noen som har noen forslag til hvor jeg kan plassere dvdspiller?? Den passer inn der hvor klokken står nå.. Men problemet er det at klimaanleggboksen kommer i veien.. Dvd spilleren er for lang.. Hadde det gått ann og skjære et hull til dvd spilleren eller vil det ødelegge klimaanlegget?? Eller er det noen som har bedre forslag til og plassere den?? Takker for hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmm... hva slags spiller? Snakker vi en headunit hvor det kommer en skjerm ut av, eller snakker vi kun én skjerm og dvd spiller separert? eller skjerm og dvdspiller i ett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Alt er separert.. Den er omtrent like stor som cdspilleren.. Kanskje litt mindre i lengde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Kan plassere dvdspillerne i hanskerommet, og plassere skjermen på en brakett foran luftgreiene over cdspillerne din, eller plassere skjermen nede foran girspaken (hvis plass. jeg har ikke computer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det er det jeg også tenkte på.. Tvèn har jeg plassert over spilleren.. Men har lyst og få plassert dvd spilleren i cupèen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Går det ikke med dvdspilleren tilkoblet til tv-skjermen da? Har den ikke noen inngang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Får de koblet sammen fint og alt det der.. Men vil bare ha dvdspilleren synlig.. Og integrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Du vil altså ha i konsollet der: -computeren -tvskjerm -cdspiller -dvdspiller Det hørtes litt for mye ut, etter min smak.. Og en annen ting: lyst på innbrudd også? Når det står ørten hi-tech enheter der, så kan man vel også banne på at anlegget også er greit å stjålet med seg.. Men men.. Jeg har ihvertfall kommet med mine forslag (dvs, jeg anbefaler hanskerommet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har ikke computer.. Har cd spiller tvskjerm og dvd.. Skjermen er bare plug and play så dn hiver eg bare i hanskerommet når eg parkerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvordan har du ordnet med strømledninger og annet når du har den plug 'n play, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det fikser eg senere.. Må bare få og lagt inn dvdspilleren før eg begynner og legge de på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ingen tips?? Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Får du ikke tatt ut orginalspilleren og montert en overgangsbranket i den åpningen i steden (ISO branket)? Klimaanlegget pleier å være nokså kostbart, så det er dumt å ødelegge det for å få inn spilleren. Tenk at du sikkert skal selge bilen igjen en dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Vil helst ha cd spilleren der også.. Er jo bare en dvd spiller så jeg gidder ikke bytte ut anlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Tar ikke DVD spilleren CD'er mener du? Eller er det fordet du mister radioen pga. at det er en ren DVD enhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå