Gå til innhold

lakkpistol

Mr_Tran
 Share

Anbefalte innlegg

Den fra biltema funker vel greit. Regner med du har en kompressor?

Jeg har kjøpt den fra biltema og er relativt fornøyd men er noen små problemer med den..... Hvis du kjører mer enn 3 -3,5 bar så bør du kjøpe en justernings sak så du kan justere trykket inn på sprøyta...

ellers fornøyd til å være en sprøyte jeg betalte 109 kr for haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør en bra sprøyte og en fra biltema? og hva er problem med den fra biltema. jeg kjører 8bar på kompressor min. da må jeg sikkert ha den regulator

kjører mellom 8-9 bar sjøl og da blir det litt problemer med sprøytebilde og pakkninger blir litt "rart",men ellers funker den jo,får lakka men er vel sikkert lettere å få et pent resultat med en kvalitets sprøyte vile jeg tro...nå ska det være sagt at jeg ikke lakker eller har bred erfaring på området :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men resultatet blir bedre enn spray boks. men det er en ting jeg lurer også på. vasker man tanken også heller på klarlakk eller har man en annen sprøyte for klarlakk. hva med vedlikehold

ville anbefalt en annen sprøyte til klarlakk for å slippe groms i klarlakken..det som er et ork med sprøyte er jo alt vaskeinga etter bruk,må gjøres GRUNDIG reint....bruk tynner og en fille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...