Mr_Tran Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 hvilken anbefaller dere? bare til sånn små lakkering. Fange, speil osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Den fra biltema funker vel greit. Regner med du har en kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 ja det har jeg. kan tenke meg en rundt 500-1000kr vet ikke hva pris de ligger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Den fra biltema funker vel greit. Regner med du har en kompressor? Jeg har kjøpt den fra biltema og er relativt fornøyd men er noen små problemer med den..... Hvis du kjører mer enn 3 -3,5 bar så bør du kjøpe en justernings sak så du kan justere trykket inn på sprøyta... ellers fornøyd til å være en sprøyte jeg betalte 109 kr for haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 hva gjør en bra sprøyte og en fra biltema? og hva er problem med den fra biltema. jeg kjører 8bar på kompressor min. da må jeg sikkert ha den regulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 hva gjør en bra sprøyte og en fra biltema? og hva er problem med den fra biltema. jeg kjører 8bar på kompressor min. da må jeg sikkert ha den regulator kjører mellom 8-9 bar sjøl og da blir det litt problemer med sprøytebilde og pakkninger blir litt "rart",men ellers funker den jo,får lakka men er vel sikkert lettere å få et pent resultat med en kvalitets sprøyte vile jeg tro...nå ska det være sagt at jeg ikke lakker eller har bred erfaring på området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 men resultatet blir bedre enn spray boks. men det er en ting jeg lurer også på. vasker man tanken også heller på klarlakk eller har man en annen sprøyte for klarlakk. hva med vedlikehold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 men resultatet blir bedre enn spray boks. men det er en ting jeg lurer også på. vasker man tanken også heller på klarlakk eller har man en annen sprøyte for klarlakk. hva med vedlikehold ville anbefalt en annen sprøyte til klarlakk for å slippe groms i klarlakken..det som er et ork med sprøyte er jo alt vaskeinga etter bruk,må gjøres GRUNDIG reint....bruk tynner og en fille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 drar og kjøper lakkpistol fra biltema imorgen og tester det ut. må nok ha den Vannavskiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 tror den sprøyta koster rundt 300 norske dollars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 tror den sprøyta koster rundt 300 norske dollars Får den nok billigere enn som så: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=98766 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå