Bmwfanatic Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Noen som har noe smart å komme med? Ønsker meg dette jeg, men lyktene har forskjellig diameter, så er vansklig å finne noe universalt, uten å lage selv.. Innspill?
Bmwfanatic Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 Ingen som vet noe? Hadde vært utrolig tøft
MeSs Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg har hatt det laga selv.. Det er tøft.. og er ganske sikker på at det er den eneste i scandinavia som hadde det, iallfall ifølge det svenske e28 forumet! Men Golf 2 hovedlykter bør funke, på mitt neste prosjekt skal jeg bruke prosjektorlykter fra e30 innerst, med angeleyes.. og golf 2 hovedlykter med "kryss" EDIT: bilde.. ikke så bra men, greide ikke å få lyset helt rundt, pga at den glassstanga var hul http://img.photobucket.com/albums/v459/MeSs/front.jpg
Bmwfanatic Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Skrevet Mars 17, 2006 Heysann! Golf 2 lykter ytterst, og e30 innerst? høres jo logisk ut men.. Veldig kult i allefall, var noe slik jeg hadde tenkt, men lurer på om det ser rart ut om jeg har i begge, men samtidig blir det jo rart med bare i de små.. Er i allefall sikkert att det blir spesielt, men tror jeg ville hatt i begge Kan du fortelle meg hva du brukte til å lage det her? Hvor man får kjøpt, gjerne en liten veiledning.. Hadde vært deg evig takknemlig.. Vel, kanskje ikke evig, men hadde vært veldig takknemlig
MeSs Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Det du gjør er å kjøpe persiennestenger e.l (IKKE hule, det gjorde jeg, reflekterte lyset dårlig)... Jeg kjøpte detta på en persiennebutikk i hønefoss.. og gjennomsiktig lim/silikon, og selfølgelig dioder. Også varmer du lyktene forsiktig med varmepistol, så glasset detter ut.. Så kapper du til persiennestengene, lager mange små rift i dem (med dremmel e.l.) Den tutorialen jeg har sett legger han persiennestengene i ovnen.. men jeg varma forsiktig med varmepistol, og bøyde dereter.. når du har fått en runding så borrer du i endene, så diodene passer, sjekker om glasset passer på.. og borrer hull i lyktehuset til ledninga!! Lykke til Heysann! Golf 2 lykter ytterst, og e30 innerst? høres jo logisk ut men.. Veldig kult i allefall, var noe slik jeg hadde tenkt, men lurer på om det ser rart ut om jeg har i begge, men samtidig blir det jo rart med bare i de små.. Er i allefall sikkert att det blir spesielt, men tror jeg ville hatt i begge Kan du fortelle meg hva du brukte til å lage det her? Hvor man får kjøpt, gjerne en liten veiledning.. Hadde vært deg evig takknemlig.. Vel, kanskje ikke evig, men hadde vært veldig takknemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå