Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det ;) laga selv.. Det er tøft.. og er ganske sikker på at det er den eneste i scandinavia som hadde det, iallfall ifølge det svenske e28 forumet!

Men Golf 2 hovedlykter bør funke, på mitt neste prosjekt skal jeg bruke prosjektorlykter fra e30 innerst, med angeleyes.. og golf 2 hovedlykter med "kryss" :)

EDIT: bilde.. ikke så bra men, greide ikke å få lyset helt rundt, pga at den glassstanga var hul

http://img.photobucket.com/albums/v459/MeSs/front.jpg

Skrevet

Heysann!

Golf 2 lykter ytterst, og e30 innerst? høres jo logisk ut men.. :)

Veldig kult i allefall, var noe slik jeg hadde tenkt, men lurer på om det ser rart ut om jeg har i begge, men samtidig blir det jo rart med bare i de små..

Er i allefall sikkert att det blir spesielt, men tror jeg ville hatt i begge :)

Kan du fortelle meg hva du brukte til å lage det her? Hvor man får kjøpt, gjerne en liten veiledning.. Hadde vært deg evig takknemlig.. Vel, kanskje ikke evig, men hadde vært veldig takknemlig :D

Skrevet

Det du gjør er å kjøpe persiennestenger e.l (IKKE hule, det gjorde jeg, reflekterte lyset dårlig)... Jeg kjøpte detta på en persiennebutikk i hønefoss.. og gjennomsiktig lim/silikon, og selfølgelig dioder.

Også varmer du lyktene forsiktig med varmepistol, så glasset detter ut..

Så kapper du til persiennestengene, lager mange små rift i dem (med dremmel e.l.)

Den tutorialen jeg har sett legger han persiennestengene i ovnen.. men jeg varma forsiktig med varmepistol, og bøyde dereter.. når du har fått en runding så borrer du i endene, så diodene passer, sjekker om glasset passer på.. og borrer hull i lyktehuset til ledninga!!

Lykke til ;)

Heysann!

Golf 2 lykter ytterst, og e30 innerst? høres jo logisk ut men.. :)

Veldig kult i allefall, var noe slik jeg hadde tenkt, men lurer på om det ser rart ut om jeg har i begge, men samtidig blir det jo rart med bare i de små..

Er i allefall sikkert att det blir spesielt, men tror jeg ville hatt i begge :)

Kan du fortelle meg hva du brukte til å lage det her? Hvor man får kjøpt, gjerne en liten veiledning.. Hadde vært deg evig takknemlig.. Vel, kanskje ikke evig, men hadde vært veldig takknemlig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...