Espen Husebø Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 hva vil du kunne få ut av en motor som dette me turbo, dyser, bensintrykksregulator uten å skiffte noe spesiellt innmat?? og hvilket trykk?? vurderer om bygge;)
stian329 Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 Den motoren er som kjent ikke konstruert for noe særlig effekt eller turtall, så bytt heller til en til en vanlig B25 og du har et godt utgangspunkt. Var ikke svar på spørsmålet da, tror ikke det er så mange(om noen) som har prøvd dette og kan svare deg fullgodt.
propan Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 Ta ut veiv og råder og kjøp deg en b25. Da er du igang.
Espen Husebø Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 har hørrt at motoren skal tåle en del men da eg eg nødt til og bytte til en b25 topp. Men da øker jo effekten og ytterligere.
Espen Husebø Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 fant ut d at eg kan kjøre iallefall 235hk uten og skifte noe viss eg setter på turbo rett på bilen sånn den er nå. får ta mer etterhvert når d blir litt mer penger og vase med.
Neonlars Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 På hvilket trykk da..? 0,3 - 0,4 bar? Skal du kjøre orginal topp og stempler..? Vurderer sterkt å gjøre det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå