g4ndersen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Finnes det frontleppe til E36 (originalfanger) som ikke er så stor som de GS Bildeler selger? Hadde Rieger-kopi-leppe, men den knakk i 3 biter her om dagen (litt for lav). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Denne er kanskje ikke så lav da. Produseres av Mattig som du ser på bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Kjøp den billigste fra www.koed.dk. Den koster bare 800 kroner og er meget pen til original fanger. Det er slik som denne; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Likte den Mattig-leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Er ikke det en ICC-leppe? Både Os bildeler og Koed.dk selger den der som en ICC-leppe. Jeg skal nemlig kjøpe leppen som ser NESTEN prikk lik ut (også av ICC). Blir denne her --> Koster ca 2500,- (totalt) fra koed.dk og 2800,- (eks frakt) fra Os bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 bedre å kjøpe fanger da.. mye penger i noe så knekker lett..men kommer jo anpå ossen veier og slikt man kjører på.. Bilen blir vertafll utrulig mye fetere med leppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Er det AC Schnitzer leppa som er på bildet Lien postet? Noen som vet hva det vil komme på ferdig sendt til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Du an jo spørre eieren --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12904 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 He he, syntes bilen så kjennt ut ja, takker Sender et PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 bedre å kjøpe fanger da.. mye penger i noe så knekker lett..men kommer jo anpå ossen veier og slikt man kjører på.. Bilen blir vertafll utrulig mye fetere med leppe.. Jaja, men tenk på det at om vinteren, så er det enklere å skru av en leppe, enn å skru av en stylingfanger, skru på den gamle originale fangeren (og evt kjøre rundt med en grå fanger som er så "fin atte"). Er penger å spare på ting ved å tenke slik også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 ikke mye jobb å ta av en frontfanger da.. men skjønner poenget ditt.. stemmer litt på fanger for jeg netopp har ordnet meg en..kan være derfor og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Ny fanger koster straks litt mer også da... og litt mer for lakking... Kunne jeg velge ville jeg hatt ny fanger OG leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 joda.. gir 1800 for en m-tech fanger nå.. helt ok pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 joda.. gir 1800 for en m-tech fanger nå.. helt ok pris.. Hvorhen da? blir vel litt frakt etc i tilegg... Også kjenner jeg ingen lakkerere for øyeblikket, he he... Det jeg kunne tenke meg er M-Tech fronten med GT leppa (er det ikke det den heter da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 MMS som solgte på forumet her..ligger salgsannose ute.. han bor en time fra meg..så blir ikke frakt.. men er svindyrt å lakkere..M-tech og gt leppa er heftig.. men har sansen for den Karcher leppa.. den er fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå