e30 tic Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 overskriften sier det meste: skal montere dump i en e30, m20b23. lader ca 1 bar. noen som har en bra dump å anbefale? er ikke ute etter den som lager mest "pssssj", mer en litt mer diskret og velfungerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 HKS ssq BOV Turbosmart Megasonic BOV TURBO XS RFL alt for mye å velge mellom... ville heller kjørt uten dump og mye trykk..stiligere lyd men senker turboens levetid. du for vel også dumventiler som resirk(resirkulerer trykke som slippes ut og "gjemmer" lyden) som ikke lager lyd i det hele tatt.. om jeg har forstått det riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 ja har kjørt uten dump...1kg i trykk..og lyden er tøff den..men vil som sagt ha dump! og noe RFL blir ikke aktuelt for min del..ser kollevold har noen" der funksjonalitet kommer i første rekke". er sikkert noen som har en god dump å anbefale. alu hus, o-ringet messing stempel er vel tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 HKS ssq BOVTurbosmart Megasonic BOV TURBO XS RFL alt for mye å velge mellom... ville heller kjørt uten dump og mye trykk..stiligere lyd men senker turboens levetid. du for vel også dumventiler som resirk(resirkulerer trykke som slippes ut og "gjemmer" lyden) som ikke lager lyd i det hele tatt.. om jeg har forstått det riktig! hvis du har åpent luftfilter får man lyden tilbake;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 hks ssq BOV er god kvalitet etter hva jeg har lest.men koster jo litt..vær også sikker på at du ikke kjøper kopi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Går bedre med dump også,så det er ikke noe å lure på. De fleste gjør nytten sin ved snikturbo-så kjøp deg en kul en som passer ditt trykk. De fleste billig dumpene er fjærspent membran tettning og vil åpne ved trykk over 0,8 som regel. Kjøp deg en med stempel og justering. Blir de for slakke og åpner ved 0,3 i trykk når du slipper gass blir du drittlei av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 takker for svar. skjønner hva du mener propan.er ute etter raskere gass respons! får shoppe rundt litt, må ha noen blå silikon slanger også!(driver å bygger nytt rør på suge siden LLM->turbo.) ser det går en olje damp slange inn på på dette røret? dette kan da ikke være ideelt? bedre med catch tank vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå