cornelius Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Da prøver jeg igjen og selge 320`n siden jeg ikke har bruk for den * Calyptsorot Perlemor * M50B20 * Effektanlegg * Chipp * Konisk KN Filter * Momo Ratt * TV/DVD i mittkonsol * Midtarmlene (slitt, må trekkes opp) * M3 Gearkule med lys * Shadowline Tak * M3 Front Fanger * Rieger Bakrutesenker * Rieger Infiniti II sideskørt (ikke mont) * Imp. 94 * Luktespoilere oppe å nede.. * Senket 60-40 i vognkort * Diffbrems * Org infelt rullegardin * Røde baklys * 15" 5 Eika Sommer * 15" Org Vinter (2 nye Hakka 4, to slitte Hakka 2) * Nytt Batteri Har noen mangler; - El Takluke (ikke koblet opp) - Varmeanlegg (kommer bare varme med frontrute) - Bak dør fører side (kan ikke åpnes fra utsiden) - Grøfte Lys (må monteres) - Lakk (steinsprang, litt kometisk) - Bak dør pass. side (liten bulk) - Ikke Servicehefte - Takluke Trekk (må trekkes i riktig farge) Bilen Mangler 3km på 200 000km, 1991 mod.. kommer med nye bilder i slutten av mnd, siden dig. kameraet er på vinterøvelse selges så fort som mulig, prisen kunne jeg tenkt meg 50.000, evnt bytte i tung mc til sommern send helst spm på PM eller mail: rune.c@netcom.no har sikkert glemt noe, eller skrevet noe feil, men ikke heng meg pga. det! Annonseselgere Sterkt Uønsket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 må jeg "bumpe" litt... ingen som vil ha? må bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmann Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 først og fremst.. pen bil men jeg er litt usikker på prisen, men tanke på manglene/feilene på bilen, som bakdørene og varmeanlegget. men jeg må si at jeg er interisert:) kan du få ut noen flere bilder av interiøret, bilder av steinspranget og bulken i døren? tror folk er litt nyskjerrig på dette..og ikke mist jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 får som sagt flere bilder inn når vinterøvelsen er over i slutten av mnd, prisen er bare det jeg kunne tenkt meg, men gi meg gjerne et bud, skal som sagt bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 kordan e biln kjørt?? e den rævkjørt på landet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 fint kjørt, har jo faen meg bare kjørt bil`n 5000km så lenge jeg har hatt den, derfor gid jeg ikke og ha den no... jobbe i dag eivind? vi åpne halv tre i dag, gratis champ til alle som stikk innom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 bumpididump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 hva er luktespoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 den lukter fare lang vei, skal stå lykte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 vet ikke hvordan man linker til siden, så linker til prospekte: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Der er linken direkte til annonsen Byttet bare .....car/prospect.pl?nr=1058778...., med ........car/detail.pl?nr=1058778...... Hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 takk takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 No problemo compadre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg