Gå til innhold

Slavesylinder problemer på bmw e34


Porri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle bytte slavesylinder på min bmw 520I 24v, alt virka bra til jeg fant ut at jeg ikke hadde fått den helt i spor når jeg hadde fått væske i å trykte clutchen inn, da ble den nye slavesylinderen`s innhold presset ut å er nå inni clutchhuset...

Noen som har noen mening om hva som er lettest å gjøre for å få de tinga ut derfra, må jeg skru ut girkassa/clutchhuset eller er det en annen måte.

Har fått tips at det skal gå an å kutte hull i clutchhuset å få tinga ut igjen for så å sette en plate/ eller sveise den delen som ble kuttet ut tilbake på igjen.

Om noen har vært borti dette før å har noen tips, eller om noen i Skiens området har lyst å tid til å hjelpe er det bare å skrive. har trua på at det er svindyrt å få et værsksted til å ta denna jobben nå:S

Mvh Morten H haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...