glemyhr Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har litt trøbbel med bmw`en min.. Det er originalt en 88mod 320 men motoren tok kvelden så jeg har satt i en 325 mod86.. Har litt trøbbel med å koble dette opp.. litt forskjell i farger og antall ledninger gjør ikke jobben lett.. Noen her som har gjort det samme før??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har gjort den koblingen xx antall ganger,det går farge på farge med unntak av de blå som er litt forskjellig og ett par grønne. umulig å gå gjennom det på nett uten bilder,få tak i koblingskjema så er du langt på vei. Håper du satte i kassa til 325 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glemyhr Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jovisst har jeg satt i kassen også,har bytta alt faktisk.. Har 3 forskjellige koblingsskjemaer også,fikk disse på bmw men di stemmer ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har også bygd om en '90 320i med en '86 325i motor. Da flytta vi alt over på 2,5'en; vannpumpe, kjøleslanger, triggerhjul m/sensor, vannrør bak triggerhjul, fuelrail og connectorrail til dysene mener jeg det var. Brukte også ecu'en som hørte til 320'en. Startet på første forsøk og fungerer helt fint den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glemyhr Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Da byttet du vel ledningsnettet også på motoren da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Ja byttet det også, glemte bare å ta det med i innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå