Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 noen her som kan få en hel linje gjennom alle strekene uten og krysse verandre og kun gjennom vær strek 1 gang??? du kan begynne hvor du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 JEPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 tegn og legg inn da. har ikke sett noen få d til enda sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe..skjønte ikke testen en gang så jeg melder meg helt ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Altså holde "pennen" nede hele tiden og lage strek over streken som er uten å streke over der man har streket før? Det er umulig. (For den forklaringa av meg var jo enkel å skjønne.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 tja noe sånt ganske enkelt og tenke seg att du skal tegne 1 strek som ikke skal pssere noen av veggene mere en 1 gang og nei d er ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Ok, du skal ikke tegne over de strekene som er der.. Da er det jo bare å lage en strek innom hver firkant da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 jo du skal tegne gjennom alle strekene som er der, men ikke 2 ganger gjennom samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg