-=BMW-318i=- Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Tengte jeg sku sette inn et konfilter i BMW`en, men jeg finner faktisk ikke en eneste norsk nettbutikk som i det hele tatt det går ann å finne fremm i som selger slike filter + overgang til luftmåleren. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 bilextra har vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 torshov bilrekvisita har mener jeg... Hvis ikke kan du se på www.kollevold.no hvis du velger K&N konfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Mekonomen selger Greenfilter. Kollevold har K&N, det er jo også gydd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Thorshov og ellers de fleste andre butikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 gs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Torshov bilrekvisita har, bilxtra har og felgimport har http://www.felgimport.no/wip4/v2/produc ... pl?cat=791 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Betsill K&N fra Koed eller motortecknikk da vel.. alt du trenger. Einaste forskjellen på Greenfilter og K&N er at greensfilter er raudt, og K&N er raudt/brunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 er ikke green filteret grønnt da??green=grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Mekonomen selger Greenfilter. Kollevold har K&N, det er jo også gydd;) mener mekonomen handler green fra felgimport...om eg ikkje husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 er ikke green filteret grønnt da??green=grønn Jo, ganske http://img.photobucket.com/albums/v162/ ... G_9479.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 er ikke green filteret grønnt da??green=grønn Ops, min feil.. meinte grønt, men teinkte raudt hehe men da var vel ikkje hailt uforståelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Dr_S hvor kjøpte du filteret ditt å den overgangen fra filteret å luftmåleren? Prata med noen på Thorshov å di sa att di kunne selge meg ett kit som kostet runt 1100kr å kunn filter for 700kr. Men jeg vet ikke om jeg trenger det kitet, det jeg trenger er jo bare filteret å den overgangen som Dr_S har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Jeg kjøpte det for 2 år siden på en nå nedlagt butikk på Lørenskog. Kostet ca 1100 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå