Peoplez Skrevet Mars 15, 2006 Skrevet Mars 15, 2006 Kompisen min har en e46, da han sløkker bilen lyser det ei olje lampe. og den lyser gult. er rikelig med olje på bilen, ?? dårlig oljekvalitet?
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 15, 2006 Skrevet Mars 15, 2006 Sjekk manualen. Der står som regel slikt.
Mpower20 Skrevet Mars 15, 2006 Skrevet Mars 15, 2006 Gul; Motoren har lavt oljenivå, etterfyll. Hvis oljenivå er riktig kan jeg tenke meg at denne sensoren som føler oljemengden er defekt. Rød; Motoren har ikke oljetrykk, stop motoren.
glemyhr Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Må si meg enig med Mpower.. Hvis ei varsel lampe lyser gult betyr det at du må sjekke hva det er snarest.. lyser den rødt skal du helst stoppe bilen med engang...
Kjell Rune Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 stemmer d att den har lite nivå når den lyser gult og stopp for al del når den lyser røtt.
tonto Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Hadde en E39 528i tidligere, og da hadde jeg dette problemet. Lampa lyste gult nå jeg stoppet, men kun når motoren var varm, ikke hvis jeg kun kjørte en kort tur. Fikk beskjed om at det var sensoren, og ved neste olje skift skiftet jeg den og, og problemet var løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå