Ronny M Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg bor i Skien. Noen som vet hvor nærmeste Focal forhandler ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LERK Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg bor i Skien. Noen som vet hvor nærmeste Focal forhandler ligger? Er redd vi ikke har noe Focal forhandler her i telemark. Kan da foreslå et sted du kan handle Focal høytalere: www.bassbrothers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Jeg er stadig på reisefot i Vestfold og Buskerud. Er det noen bilstereo sjapper som har Focal der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Disse fører en del Focal og annet snacks. Desverre er siden deres under utvikling men: http://www.cbelektro.no/brun/ Smidsrødveien 8 Teie 3120 Tønsberg/Teie Telefon: 33 32 38 98 Telefax: 33 32 23 27 Spørr etter Kai, det er han som har med salget av Focal og bilstereo å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Sound People / Fort knoks som ligger i drammen har masse spennde focal utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå