c_ellef Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Varmeskjoldet mellom eksosanlegget og karosseriet på min E36 har løsnet i nesten alle festene. Uff, ble litt for mye herjing i vinter. Er lei av å høre på at det vibrerer under der. Har kikket på GS-bildeler, men kan ikke finne det der. Noen som kan hjelpe meg. Hvor kan jeg få tak i dette og hvor mye koster det? Hvis det er for dyrt så fester jeg det heller litt primitivt, men det beste hadde vært og bytta hele plata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Legg på store skiver under muttra så holder du det på plass.. regner med at det er det at hullene på plata har "smuldra opp" så det som er grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Riv de av! Har jeg gjort med mine! Typisk E36 feil at de løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulcan Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Gjør som Håvard sier. Legg store skiver mellom skruen og skjoldet, og skru det på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 helt enig legg store skiver å skru d på plass! d e så satans iriteranes at folk begynner å plukke av alt av deksel osv!! d e jo en grunn til at d er dær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Skjoldet er så massakrert i festene at da må jeg ha skiver på størrelse med en Grandiz. Må evt finne på en annen løsning. Evt tynne flatjern som jeg fester litt inne på plata. Men det hadde vært best å få byttet ut plata og heller brukt store skiver da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Skjoldet er så massakrert i festene at da må jeg ha skiver på størrelse med en Grandiz. Lo godt nå Men fra spøk til alvor. Du kan jo bare kutte opp ei tynn plate og lage hull til skruen. Da får du dekket hullet og samtidig festet de på en måte som holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Ja, det var en god ide. Det må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå