Gå til innhold

Orginale xenonlykter til E39 selges! BILDER LAGT TIL!

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan ikke selge lyktene mine for 1000,- det ville være helt idiotisk av meg!

Vil nok prøve å få noe mer for dem, det er di definitivt verdt! En slektning av meg med samme bil, solgte sine lykter for 2200,-!

Skrevet
Kan ikke selge lyktene mine for 1000,- det ville være helt idiotisk av meg!

Vil nok prøve å få noe mer for dem, det er di definitivt verdt! En slektning av meg med samme bil, solgte sine lykter for 2200,-!

Uten tennere/styringsenhet er de jo tilnærmet verdiløse med mindre du har en tilsvarende knust lykt. Styringsenheten som tenneren også sitter i koster jo nesten 3500 pr stk hos BMW...

Skrevet

Nei, det er ikke angeleyes-lykter. Det er vanlige 2000 lykter med xenon og hvite blink. Ja lyktene/glassene ser ut som på det bildet der ja :)

Skrevet
for ikke mye for de lyktene der uten xenon tenner. Det er den som koster penger ikke lykta

Tenker ikke å ta så MYE for lyktene, men jeg forventer å kunne få litt mer enn 1000 spenn for dem...

Jeg hadde en her som bydde meg 1500,- for dem, og da prater vi!... men han lar ikke høre i fra seg... Får jeg 1500,- - 1700,- for dem er jeg fornøyd.

Disse xenontennerne koster 2862,- pr. stk.hos GS. Minus litt BMW CCN rabatt blir det ikke så ille! :)

Skrevet

La oss si 5000 for tennerene etter fratrukket rabatt + 1700 for lyktene = 6700 totalt. Legg til en tusenlapp og du får nye komplette 01 xenonlykter fra f.eks stylabilen.se... :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...