TSL Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 har høykomp alpina stempler alpina veiv alpina topp. nyoverhalt alpina dyser hartge hjerne med justerbar tenning selges helst samlet 1stk std veiv 1stk kat topp ledningsnett fra 90mod 535i hjerne og lmm bilder kan skaffes pm ved intresse delene skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 alpina delene går billig som samlett pakke. delene SKAL BORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Tips: Ved salg av motorkomponenter, spesifiser gjerne stempeldiameter, slaglengde på veiv, nummer på styresentral osv. En tilleggsinformasjon som er viktig, er om stemplene er av hemi-utgaven. For da passer de stemplene ikke hvis ikke toppen som hører til blir montert samtidig. Eller i det minste fortell hva Alpina-utgave delene kommer fra. Uten info er denne annonsen lite attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 er ikke greit og skrive det når jeg ikk eveit vilken alpina det tammer ifra. det er derfor jeg vil selga pakka samla. stempel dia er 91,97. og de må monteres sammen med toppen da dm stikker langt over toppdekket på blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvis stempeldiameter er 91,97 er det fra en 3.5 liters (3.4..) motor. Ergo enten B6s 3.5, B9 3.5 eller B10 3.5. Letteste å sette årsmodell på er å se på toppen din hvilken produksjonsår det står på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 En slik annonse er verdiløs i mine øyne uten tilleggsinformasjon; det blir jo på en måte det samme som å prøve å selge en 325i uten å nevne årsmodell, tilstand eller whatever... Skjønner ikke selger det? Annonser uten bilder = neineinei, la heller være å legge ut annonsen da... Og alle de "viktigper'ene" som skriver pm/mail for info/bilder.............dropp det for deres egen del..nå til dags er det så enkelt å legge ut bilder at unnskyldninger som "det er så vanskelig" begynner å bli litt tynne... Jeg er en av "flere" her inne på forumet som har penger til å cash'e ut noe jeg får lyst på, men litt av prinsipp så hater jeg å mase, omtrent på samme måte som selger kan mene at det er tragisk å ikke spørre om noe man er interessert i.. Ble lengre enn beregnet dette innlegget, men anyway- lykke til med salget! /Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå