R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 2 stk helt nye kumho 225/40-18 dekk selges. dekkene ble kjøpt nye i fjor våres, og har bare vært prøvemontert på felg. selges for kr. 1500,- for begge. sender kun ved forhånsbetaling og pris er uten frakt. dekkene befinner seg i østfold. tlf 90 68 58 08 eller PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Hvor i østfold? Kan jo evnt hente de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 hvor i østfold? jeg er int. trenger dekk nå til sommeren ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Dekkene ligger i Norges navle; Halden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Dekkene ligger i Norges navle; Halden.. Er vel heller Østfolds blindtarm spørr du meg! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Dekkene ligger i Norges navle; Halden.. Er vel heller Østfolds blindtarm spørr du meg! \:D/ og det kommer fra en som bor i Norges styggeste by.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå