Gå til innhold

ØK: Topp til M50B25 m/ Vanos


Jonte
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jeg har en m52b25 til salgs.Bytte motor fra 1996, ca 100 000 har den godt. Det er en ikke vanos, men det kan du vel sette det over? Ønsker meg 6000,- for den. Ta kontakt på tlf: 90141919 om intr. Mvh Yngve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo en til deg jeg, Jonte. Hvis du våger å montere den da? :wink:

Du svarte ikke på min siste PM, så jeg regnet med du 'gav faen'..

Beklager dette Jonte, men jeg har ikke vært så mye på nett i det siste. Og når jeg først sjekker mailen i en liten ledig stund, så er det så mange PM at jeg har ofte tenkt "skal svare på de senere"... Som avogtil ikke blir gjort desverre. Det er beklagelig å si, men du er ikke den eneste den siste måneden som ikke har fått svar på PM fra meg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en m52b25 til salgs.Bytte motor fra 1996, ca 100 000 har den godt. Det er en ikke vanos, men det kan du vel sette det over? Ønsker meg 6000,- for den. Ta kontakt på tlf: 90141919 om intr. Mvh Yngve.

En M52 har vel dobbel vanos etter hva jeg vet.. Men, jeg trur ikke jeg gidder å bytte hele motoren..

Har jo en til deg jeg, Jonte. Hvis du våger å montere den da? :wink:

Du svarte ikke på min siste PM, så jeg regnet med du 'gav faen'..

Beklager dette Jonte, men jeg har ikke vært så mye på nett i det siste. Og når jeg først sjekker mailen i en liten ledig stund, så er det så mange PM at jeg har ofte tenkt "skal svare på de senere"... Som avogtil ikke blir gjort desverre. Det er beklagelig å si, men du er ikke den eneste den siste måneden som ikke har fått svar på PM fra meg... :oops:

Fort at det blir sånn.. Men, om du hadde skaffet litt info om den toppen så hadde det jo vært bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M52TU har dobbel vanos etter hva jeg har lært i det siste. Den du har en en M50TU om den har vanos....?

Noen som vet om toppen på en 320 passer over på 323 og 328? Om den er lik da...? Vi kikket litt på en 320 motor forleden dag og der er det mye som er identisk som 328 (samme delenummer)... Innsug og eksosmanifoil for eks... Tenkte kansje toppen gikk rett over også.. Vanosen er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...