Espen* Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Er det bra bremser, som bremser så man henger i beltet, eller burde man kjøpe noen andre calippere for eksempel? Tenkte på E36 M3 bremser med nye slissa skiver og andre klosser. Burde bite bra det da eller? Bilen blir vel bygd med tanke på banekjøring, men er en Gatebil.
Espen M33 Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 De biter greit, men er ikke noe vannvittig mye hvassere enn originale E30 M3 bremser. Det er jo tross alt "bare" glidekalippere dette også. Men i samband med bytte til hovedbremsesylinder fra 750i så merker jeg forholdsvis grei forskjell. Hardere pedal, biter noe bedre og så har jeg til gode å merke at de fader. 20 runder på acr med max satsing, og ikke antydning til svikt. Det var akkurat som jeg ville ha det
R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 hvordan bil skal di stå på? bremsene fungerer helt ok, men en E36 er ganske tung, så det tærer bra på bremsen, og de jeg har kjørt har en tendens til å fade, men med noen ordentlige "raceing" klosser, bremseveske og stålomspunnende slanger, så vil det nok bli mer enn bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå