Schnellfahren Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i et 40mm senkesett (fjærer) til bilen bin som er billig og bra? Trenger egentlig bare fjærene foran, så hvis noen vet om det går ann å kjøpe dette noe sted, så si gjerne fra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 www.schmiedmann.no selger AP. Koster 1200 for kun frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 bosh senkesett hehe ellers så er det vell ikke så gæli priser på gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 He he, fjærkapp skal jeg holde meg lang unna Takker for svar! Tenkte jeg skulle stikke innom Torshow bilrekvisita også, vet de fører noe, men ikke hvilke merker... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 dem fører noe som heter maxtrack senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Hvorfor ikke kappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Har Inter Alloy 15/30 fra torshov på min, synes de funker fint på touringen ihvertfall. tror de kosta runt 1600,- for fire fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Du kan få kjøpe 40 mm Apex forran av meg! Aldri brukt bare montert bil og så demontert igjen.. Betaler du frakt skal du få dem bra billig Gi meg et bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Hvorfor ikke kappe? Fordi det er ulovlig og straks blir hakket værre med EU-kontroll osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Har Inter Alloy 15/30 fra torshov på min, synes de funker fint på touringen ihvertfall. tror de kosta runt 1600,- for fire fjærer. Ok, takker, kan ta en tur å sjekke i morra Hvordan er det å kjøre med? Er det 18' du kjører på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå