Bmw318is Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Verste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 hehe..når bildet ble loada frem..og når lyktene viste tenkte jeg.."hmm..trolig monster-front".. var riktig gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 seeeexyy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Ha ha ha ha! Overproporsjonert, billig finish og rett og slett GRUSOM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Han manger jo noe mellom lyktene og fangeren virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Det virker som om bildet er "shoppet", hvis du ser der som nyrene skulle vært.. Dårlig farge og uklart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Redselsfull.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Han manger jo noe mellom lyktene og fangeren virker det som Er ikke bare mellom lyktene han mangler noe.. mellom øra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 ser faktisk helt JÆVLI ut. en skam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Enda en monster front ja.. De slutter ikke med å være helt forferdelige de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Det virker som om bildet er "shoppet", hvis du ser der som nyrene skulle vært.. Dårlig farge og uklart... Enig i det! Ser shoppet ut hele veien spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 skjønner ikke at folk ødelegger bilen sin sånn jeg! det er da så ekstremt stygt!! rett å slett helt jæveli! åffer ikke heller kjøre en m3 front, billigere og penere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 noe verre har jeg ikke sett på lenge. Sånne folk burde ikke fått lov til å kjøre BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Produsenter som lager slik burde bannlyses, fikk gåsehud ved det synet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå