c_ellef Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Noen som vet om noen bra sider med fjernstyrte biler. Selvfølgelig bensindrevet. Batteri suger.. hehe. Hadde Nikko-bil før, der varte batteriet i maks 10 min. Hadde vært kult og kjøpt fjernstyrt tanks hvis det finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Noen som vet om noen bra sider med fjernstyrte biler. Selvfølgelig bensindrevet. Batteri suger.. hehe. Hadde Nikko-bil før, der varte batteriet i maks 10 min. Hadde vært kult og kjøpt fjernstyrt tanks hvis det finnes? Alt finnes. Batteri, MYE mer morro.. Tanks får du, må bare finne fram den siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Du kan få kjøpe min bensin drevne bil hvis du vil Nesten ikke brukt, kjørt maks 2 tanker. Skal visstnok være god for 85-90km/t(tviler ikke etter hvor hissig den er) og 105 hvis du monterer trimpotte og 4hjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 dei selger en bensindrevet tanks her på en fargehandel, selger masse rart. Trur den koster mellom 4 og 5 tusen. Sikkert seriøst morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 http://www.modellers.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå