e30 tic Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 hvor lar dere oljedampen gå på en turbo motor?(gjelder M20) ser ut for det er org på min, men har lyst å bygge om til catch tank.
propan Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Min er rett ut i det store blå... Du må ikke ha den der den skal være orginalt,ikke så koselig for motor å fylles med ladetrykk.
e30 tic Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 nei du er inne på noe der,denne slangen eg tenkte på er på suge side av turboen. går slange fra toppen av toppdeksel, ned under innsugsmanifoil,inn på en alu "klump" så videre ned på slangen som eg nå bygger ny, mellom lmm og turbo. dårlig forklart men du skjønner det sikkert
propan Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Nei det skjønnte jeg ingenting av faktisk. Sugesiden av turbo?
e30 tic Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 hehe..gikk litt fort i svingene her...den slangen som eg mener er olje damp, går inn på røret mellom lmm og inn på siden av turboen! så om det kommer noe damp her, vil den gå gjennom turbo->ic og inn i motor igjenn. var dette eg syntes var litt rart. men samme det hehe! eg finner ut av det:)det har jo fungerer jo så.
propan Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Åhh sånn ja. Ja det skal jo være slik orginalt på ett vis uten turbo,du får smørt opp kompressorturbinen din da,og IC ser sikkert fin ut inni:)
e30 tic Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 enedelig hehe:).. har tatt av alle rør for å bygge om litt\polere\montere dump osv. det ser ikkje ut som det er kommet noe damp ut, eneste som ligger i røra er antydning til fin motor olje som kommer fra turbo.synes også det er rart,er jo ny!! mistenker det er derfor den har røket blått, har jo ikkje fått kjørt den varm,eller fått noe ladetrykk i det siste, pga havarert kasse.men den oljedampen skal uansett vekk der i fra! ic er ren og pen den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå