Diesel power Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Det beste med BMW er man kan nytte slikt selv om man er blind. Lyd er kult. Likte lyden på denne (også). Sikkert noen som vet hva type det er? http://dl3.dumpalink.com/media/t7r6MyJTpFq6/ErsFdGse0XXy.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Tipper det er to stk. E46 M3 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Regnet egentlig med at kamerabilen også var det, men skal ikke skryte på meg så mye erfaring med denne maskinen at jeg skal kunne si det med sikkerhet, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Ja lyden var deilig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Den første er E46 m3 csl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Nice Tipper det er to stk. E46 M3 jeg... Det tipper jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Meget nice biler det der. Men faen jeg ble svimmel når de kjørte i den rundkjøringa.. kanskje det er fordi jeg er litt full.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 finfin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Slik lyd skal eg ha ein vakker dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå