westalpha Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Hei Har montert icelink plus. Men jeg får ikke text frem til monitoren(org 16*9) fremme. Har prøvd å komme meg inn på menye med å trykke menyknappen (6) Da for jeg 4 valg men, får ikke velge noen av de. Noen som har en løsning Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 ordnet det seg? tenker på det samme selv... har også 16/9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westalpha Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 nei har ikkje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 har forstått det slik at det finnes 2 forskjellige typer icelink, hva heter din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westalpha Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 ice link plus v2.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Jeg er sannelig glad jeg har iPod-støtte innebygget i spilleren min jeg Navigering, tekst, you name it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå