B.E.E. Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Rattet vibrerer veldig i hastigheter over 70km/h. Har nylig balansert begge framhjulene, men problemet er der fremdeles. Hva kan være årsaken til dette?
marlao Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 er et kjent problem.. (desverre) er det rett inpress på felgene?
-fek- Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Om du har balansert hjula er det vertfall ikkje kast Hjullagra som har teke kvelden? hadde det problemet bak, da var det voldsom vibrasjon og dur i bilen som auka med farten.. Sletne foringer på bærebrua kanskje? ta in tur under å sjå
B.E.E. Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Skrevet Mars 17, 2006 Felgene er helt ok. Har kjørt i over 1 år uten problemer. Bilen var helt fin med disse felgene tidligere, men vibrasjonen har kommet over tid. Har forøvrig skiftet begge hjullager, bærebroer, satt på polyuretan foringer og tatt 4-hjuls kontroll.
-fek- Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Offa..problemet har kosta deg litt peng uten nytte also? Er ikkje styringen da? styresnekke f.eks? berre ein ide
Sidelengs Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Kjipt problem det der, har et lignende problem selv. For meg vibrerer det veldig når jeg kjører i rundt 60 km/h, men heldigvis avtar vibreringen når jeg kjører fortere.
SteffenK Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Hadde samme problemet, med meg var det kast i ene felgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå