shv Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Har nylig installert Eisenmann effektanlegg og sound rør på bilen, og har i den forbindelse tatt opp noen små videoklipp av lyden før og etter montering. Kan i etterpåklokskapens navn si at jeg gjorde en tabbe da jeg stilte kameraet direkte bak eksosanlegget, slik at luftstrømmen forstyrret lyden noe. Opptaket etter montering ble tatt når jeg hadde kjørt ca. 200 km. med anlegget. Ifølge produsent så er det ikke "innkjørt" (dvs. brenne bort overskuddsmateriale innvendig, hemmer lyden) før ved 1000 - 1500 km, så jeg har planer om å lage et nytt klipp da, med bedre valgt kameraplassering. "Før": http://www.bimmers.no/files/shv_HPIM0330.avi "Etter": http://www.bimmers.no/files/shv_HPIM0331.avi Kan ellers nevne at lydnivået på originalt anlegg er MYE lavere enn det høres ut på filmen. Knapt hørbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 ikkje verst, ikkje verst er det sport eller race utgaven du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 hehe, ja der merkes forskjell der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 ikkje verst, ikkje verst er det sport eller race utgaven du har kjøpt? Tror det med sport/race er et USA fenomen, her i Europa er det vel kun et alternativ. Vet ikke hvilken av sport/race det tilsvarer. Har også "sound-rør" istedet for den fremste potten. (Rakt rør) Er svært fornøyd med lyden sålangt, er mye ute og kjører for å "kjøre inn" anlegget for maks lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Lyden ble mye bedre enn orginal ja! Fet lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Konge lyd:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Okai Blei rått det der vertfall gratulerer..har lyst på egf og, lang leveringstid eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Ble bra dette her. Grom lyd ja Merker du noe forskjell på draget i bilen (effekt)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Hvor fikk du tak i Eisenmann anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 -fek-: Var vel ca. 1 mnd. leveringstid. Pris ca. 4700 for selve effektanlegget, samt ca. 1000 for sound rør. Dan: Jeg synes den ble sprekere, men det kan være psykisk pga. lyden! BMW525i: Kjøpte det hos Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå