Sevenord Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 Du får 2500inkl porto av meg.. da får du neeesten 2000 for dem til syvende og sist Litt mer arbeid blir det dog for deg..
grohl Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Blir fet lyd me den katta der inni potta altså! Så kan den ligge å mjaue og frese litt ekstra når en gir på.. En jeg kjenner kjenner en jeg ikke kjenner, men som kjenner en som kjenner seg selv ganske godt, han hadde en mink i potta si, men d ble for lite guff.. Kjenner en som har ei katte som er kåt som et fly, så kan de parre seg og lage mange småkatter. Plutselig er prisen på felg+katte oppe i det tidoblede, DA må du vurdere å selge dem som en pakke.. "Mim+kattfakern"
prebols Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 bmw_325_ix skrev: er felgene solgt eller? Nope!
Mr.Plow Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Er katten fortsatt til salgs, trenger en god poleringsfille.
prebols Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Den er desverre utleid til bilpleie as i sommer..
Bmwfanatic Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 håper du klipte klørene først? ellers kan det bli reist erstatningskrav på filla di
DISTURBD Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 e det mulig:P godt å se at det er humor her inne, men om den er god eller ikke diskuterer vi den berømte katta er verdt 2 mill:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå