steffen_sandnes Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Satt på sommerfelgene i dag men bakdekka tar i hjulbuen som faen hvem i stavanger/sandnes området valser? og hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 www.valsespesialisten.no Han reiser rundt i hele norge, kommer hjem på døra di gjorde på min, ble veldig bra, men vet ikke når han er i stavanger, ring å hør 750.- per hjulbue betalte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Takk hvor fort kan han komme? måtte du lakke hjulbuen etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 det vet jeg ikke... må du nesten ringe han å høre isåfall. Spørs hvor mye du skal valse, jeg valset ganske mye, og hadde vel ikke behøvd å lakkere bilen, men jeg skulle ha hellakkering uansett så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 og hvor skadelig er det for hjulbuene og kjøre slik den er nå? tenker da på viss han ikke har tid å komme før om en uke eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 om det subber borti vil jo lakken bli slitt bort... og det er jo kanskje ikke så bra.. om du er uheldig å slå hjulet hardt i hjulbuen kan du jo bli bulkete også... jeg hadde nok villet valse først jeg, men det er jo opp til hver enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 ja er med på hva du mener men problemet er jo at jeg er avhengig av bilen i jobben ... virker som den subber på innsiden av hjulbuen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 kjør pent så går det sikkert greit... men når du evt har valset, så sjekk om det er slitt bort tectyl og ha isåfall på dette igjen... kan bli litt rust ut av slitasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 og hvor skadelig er det for hjulbuene og kjøre slik den er nå? tenker da på viss han ikke har tid å komme før om en uke eller to? Subber det så sliter det mest på innsiden av skjermen og ikke minst på dekket ditt, ikke bra å kjøre med. Ang valsing så ville jeg ikke anbefallt det, valser du for mye blir det en glippe mellom hjulbuen og innerskjermen, samler seg fort salt og andre ting som ikke er bra for karosseriet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 ja er med på hva du mener men problemet er jo at jeg er avhengig av bilen i jobben ... virker som den subber på innsiden av hjulbuen... Er vel ikkje HEILT krise om du må køyre på vinterdekk i ei veke eller to til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Leste på et annet forum, ang, valsing, å der var det en som hadde vert i kontakt med valsespesialisten.no, å han skulle til Stavangerdistriktet om kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg kan ikke så mye om valsing, men trodde at det måtte lakkeres etter valsing? MÅ man ikke det så er nok jeg klar for valsing hehe Noen som kan forklare meg litt om akkurat det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg kan ikke så mye om valsing, men trodde at det måtte lakkeres etter valsing? MÅ man ikke det så er nok jeg klar for valsing hehe Noen som kan forklare meg litt om akkurat det? har hørt at lakken sprekker uansett om det ikke se sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg kan ikke så mye om valsing, men trodde at det måtte lakkeres etter valsing? MÅ man ikke det så er nok jeg klar for valsing hehe Noen som kan forklare meg litt om akkurat det? om du må lakkere eller ei, kommer ann på hvor mye du skal valse, og hvor bra du gjør jobben. jeg har valset hjulbuene på ett par av mine biler, og har aldri trengt å lakker etter valsing, men da har jeg ikke hatt noen ekstreme valseprosjekter heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Sett bort i fra valsespesialisten.no er det andre i stavanger/sandnes/bryne/klepp området som valser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå