M3cabriolet Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 hmmm... lurer på om jeg vil trenge et par framskjermer til e36 cab/coupe... noen som har? småskader o.l. har ingen betydning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg har en helt jææææævlig bulka og ripa venstre forskjerm du kan få helt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg har en helt jææææævlig bulka og ripa venstre forskjerm du kan få helt gratis sleng over et bilde da, er ikke umulig skal du se! jeg trenger nemlig ikke hele skjermen! hvis ikke du greier å legge ut, så mail det: daniel_crash@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Skal se om jeg kan få tatt et bilde. Skjermen må sitte på bilen et par uker til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Skal se om jeg kan få tatt et bilde.Skjermen må sitte på bilen et par uker til da.. det går sikkert bra det.. men fikser du et bilde er det topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå