Gå til innhold

Bmw E30 facelift


k1t
 Share

Anbefalte innlegg

Kan vel ikke kalle det for et prosjekt men har hvertfall utført en liten facelift på bilen i helga...

Har byttet ut orginal lyktene med sorte DE-lys, 89-front med IS-leppe( lakkeres i skrivende stund), sorte blinklys i skjermene, ny type fanger med sorte blinklys og selvfølgelig spredere..

Ble ferdig med montering)kobling sent i går kveld, og driver som nevnt ovenfor å lakkerer Is-leppa nå..

Bilder er vel ikke ønskelig?

Om så skulle være kommer det når jeg kommer hjem å får lagt inn bildene på pc'n..

Ble hvertfall veldig fornøyd selv, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal sette på igjen øyelokka eller ikke.. Er vel så pent uten tror jeg, noen meninger om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer noen bilder fra helgas aktiviteter!

Her er bilen før jeg begynte

DSC00353.jpg

Nybilen.jpg

Etter en liten stund så det slik ut:

DSC00355.jpg

Og så etter litt skruing så det slik ut:

DSC00357.jpg

Ferdig(mangler Is-leppe)

DSC00358.jpg

Et bilde til :

DSC00362.jpg

Og nye blinklys på siden...

DSC00354.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der! :) Måtte du skjære til for å få det til å passe?

Nå vet jeg ihvertfall hvilken bil du kjører, å jeg har nok sett deg et par ganger i Elverum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her vart jo bra. så støt fanger i fra 88opp over passer på en 87 og ned over?

så det er bare å bytt front plata så passer alt da?

Støtfangeren passer, eneste du må ha andre fester, men de tar du jo da fra evt donørbil..

Frontplata er kun å bytte, sitter i 8 skruer er det vel, ikke noe skjæring kreves, kun skru av den gamle og på med den nye... gjort på en kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der! :) Måtte du skjære til for å få det til å passe?

Nå vet jeg ihvertfall hvilken bil du kjører, å jeg har nok sett deg et par ganger i Elverum ;)

Skru av, skru på, ikke noe skjæring..

Og sjansen for at du har sett meg i Elverum er overveiende stor, bor her så.. og er ofte utpå om kveldene..

Tror kanskje jeg har sett deg også et par ganger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe skjæring !!

Va me sleppe festene ?? Har tenkt å gjøre AKURATT det samme på min. Og blei fortalt at jeg måtte kappe av sleppe festene forand.

hvilke deler trenger du Exakt for å bygge om ?

Jo, tauekrokene måtte kappes bort, det glemte jeg :oops:

Men bortsett fra det så trenger du kun ny frontplate, Den nye typen støtfangere har andre fester så de trenger de også hvis du skal bytte fanger( noe du absolutt burde, mye penere med plastfangere syns nå jeg...)

Men når du har de delene er det kun å skru av å skru på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...