Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Heisann! Påtide med en liten tråd om bilen min. Bilen er en 1990 mod Bmw 325i m-techII som har rullet ca 250.000km Har ikkeno veldig store planer for bilen. Men skal ihvertfall få fiksa no rust her å der(gå over hele bilen å sjekke etter rust), shine motor rommet skikkelig, å generelt få den mest mulig strøken. Blir nok også nye sommerhjul nå etterhvert. Har ikke helt bestemt meg for hva enda men..... Bilder fra etter jeg hadde kjøpt den:
johjoa Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 må si jeg syns bilen så strøken ut nu da! mektig pen bil
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Gjort etter jeg kjøpte den: Nye baklykter... de gamle var skikkelig råtne(4-5 ødlagte fester + sprekker i begge), så bestilte meg noen nye fra danmark. Var også ute å testa 1 sommerhjul forje dagen, for å se åssen det blir med de felga jeg har. Er jo bedre enn vinterhjula, men er apsolutt ikkeno lekre felger.. så må jo nesten ha noen nye.. Har også fått lakert topp deksjelet på motor'n Kunne sikkert vært gjort bedre, men blei fornøyd uansett.. MYE bedre enn sånn det var
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 må si jeg syns bilen så strøken ut nu da! mektig pen bil Joda. men begynner å komme litt rust i hjulbuer, + ved skiltplata bak (sikkert flere steder også) å det liker jeg ikke også kommet litt rust på bagasje lokket... MÅ bort, ser IKKE pent ut Vurderer også å bytte ut lyktene forran med sorte lykter.. har angel eyes nå men, vil ha sort "heie veien"
Patrick B Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Ja, en av de mere strøne originale E30 jeg har sett på lenge! Meget pen bil du har!
Jonass Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Pen bil Liker godt de sommerfelgene du har. Fint 90talls "look" visst man kan si det sånn. Hvilken farge er det? Tenker på en sånn grå farge på min når den skal lakkeres. Må si at mtech typeII stylinga er den fineste til e30 syns nå jeg.
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Hvilken farge er det?Må si at mtech typeII stylinga er den fineste til e30 syns nå jeg. Zender Trophy ellerno tror jeg de heter. Ja liker m-tech stylinga veldig godt sjøl men fronten min er litt "ødlagt".. skal se om jeg finner et bilde av det. den henger litt på en måte.
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Her ser du godt hva jeg mener. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det men. Godt mulig det går ann å bøye den opp igjenn når det blir litt varmere i været. + et par nye fester (prøvd å feste den i festene som sitter der, men den "glipper" bare ut igjen etter kort stund.
Lien Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Lakkerte du toppdekselet selv? Det ble meget bra så jeg fikk nesten litt lyst til å gjøre det selv.
SeT Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Her ser du godt hva jeg mener. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det men. Godt mulig det går ann å bøye den opp igjenn når det blir litt varmere i været. + et par nye fester (prøvd å feste den i festene som sitter der, men den "glipper" bare ut igjen etter kort stund. De fleste Mtech2 frontene spriker etter noen år:P Skjønner hva du mener med sommerfelgene... hadde de samme felgene på gamle e30'en min... ikkeno fint i det hele tatt... Hvor mye er bilen senket?
TBG.E30 Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Hvilken farge er det?Må si at mtech typeII stylinga er den fineste til e30 syns nå jeg. Zender Trophy ellerno tror jeg de heter Felgene heter det, ikke lakken Må si bilen din ser bra ut. Den var veldig hel og pen inni også, med tanke på de lyse setene.
TBG.E30 Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Fargen likner faktisk veldig på min, med unntak av at det er perlemor i min gråfarge. Den jeg har,er hentet fra Toyota Yaris i følge selger i allfall.
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Lakkerte du toppdekselet selv? Det ble meget bra så jeg fikk nesten litt lyst til å gjøre det selv. ja. men vær tålmodig. noe jeg ikke var pussa først hele helt strøken, lakerte, venta 10 min for så å begynne å pusse frem BMW og stripene. kom da borti litt der jeg ikke skulle, så smart som jeg var venta jeg sånn 10 min til og teipet med maskerings teip der jeg ikke skulle pusse... så ble masse striper + dro av lakken åsånn, så måtte pusse alt på nytt for så å lakere igjenn...
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Hvilken farge er det?Må si at mtech typeII stylinga er den fineste til e30 syns nå jeg. Zender Trophy ellerno tror jeg de heter Felgene heter det, ikke lakken Må si bilen din ser bra ut. Den var veldig hel og pen inni også, med tanke på de lyse setene. hah, er ikke så lett å lese alltid .. nei fargen aner jeg ikke hva heter. Kan sikkert sjekke vognkortet, hvis det står no mer intresangt enn "grå" eller "grå met" der da.....
Ch88 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Pen den bilen din! Hvor mye er den senka? Min er vist senka 40/40... ifølge forje eier. Men spør du meg ser den lavere ut. (mulig det har noe å si med at m-tech'n er senka 15mm fra føra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå