pocket Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Lenge siden du har oppdatert oss her nå, synes du burde legge inn bilde av bilen med compomotive hjula (Jeg som stod ved siden av deg i krysset ved HydroTx på Dønski i dag )
frederiCO_87 Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Hey. få se noen bilder!! her kommer lit OT men Er du christian som KJenner stian. Tror jeg møtte deg i KG for en stund tilbake.
Sandersen Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Gå løs på interiøret får faktisk mye m-tech der og ivertfall m-merka! jeg skal gjøre om min til m-tech II, fineste e30 ever
Sandersen Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Åssen type lakk brukte du for og lakke toppdekselet ?
Ch88 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Heisann folkens! har helt gremt denne tråden! pocket: kan ikke si jeg husker det. men kanskje ikke så rart siden du skrev det i mai frederiCO_87: stemmer nok det. men hvem er du? Sandersen: ja blir det andre m-tech rattet etterhvert. det med litt nyere look. lakken jeg brukte var motor lakk fra torshov. tåler 2-300 grader ellerno. har holdt bra bilder kommer veldig snart!
Ch88 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 med compo hjula: ting som er gjort siste tia: -Bilstein dempere -Sånt ett omp ratt. jævlig digg å kjøre med, også var det ikke så dyrt. -Defa alarm -Slissa og borra skiver forran og bak med ferodo klosser -Sikkert no mer jeg ikke kommer på i farta Ting som er handla inn: -M3 diff 25% brems -mellom aksel+foringer (kast i den gamle vistnok) stab stag bak + forsterka fjærbeinslagre -Poly foringer understell + no småtteri Ting som kommer HVIS jeg beholder bilen: -Sebring eksos med grenrør (forbanna dyrt) -Ombygging av diff til 40%
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Må du nesten ha instrumenthus med M logo med hvite tallskriver og børsta stål ringer rundt og m girkule med lys og i børsta stål rundt på toppen, den kjøpte jeg den var grisefeit http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 48_big.jpg lyser rødt når det er mørkt ikke slik overdrivi diode rødt men fint svakt rødt. også en m speile med leselys og M innstigningslist, m-tech/ac schnitzer pedaler, etc etc. Hehe masse artig.
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Forresten.. Hvis du beholder bilen ? selge den ?
Ch88 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 sånt koster mer enn det smaker spør du meg. men kunne seff trengt ny gear kule og den lærpåsan rundt ja. et par bilder til: Ganske gamle bilder. men bilen er dønn lik utvendig utenom baklyktene (kjører med orginale igjenn) og bremsene... også har jeg fiksa den bulken/bulkene på forsjermen. hjula som slo ut hjulbuen når jeg hadde gamle slitne dempere
Ch88 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Forresten.. Hvis du beholder bilen ? selge den ? kanskje. vurderer å ta inn banebil fra tyskland, japan eller england. å da har jeg nok ikke råd til å beholde bmw'n.
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 hadde akkurat tenkt til og kommentere baklyktene.. bra du bytta dem de var grelle på bildet. Utrulig fin bil, m-tech II er det råeste noen gang utgitt til e30. helt perfekt, alt reiger surr og rør kan bare brenne(sorry for dere som har det ) noen stæsjne endepotter og den bilen er perfect utvendig så si.
pocket Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 pocket: kan ikke si jeg husker det. men kanskje ikke så rart siden du skrev det i mai Hehe det er ikke så rart nei! Svingte ut fra Dønski bak deg, var vel første gangen jeg så bilen din med Compo hjula, så jævlig kult ut husker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå