Ch88 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 så du prata om og bytte angeleyes'ene med mørke lykter, intr i bytte? ja faktisk. nå bor du et stykke unna da? ogaå skal det sies at ringene ikke er helt 100%. kan se om jeg finner bilde. er vel 4 lys i vær ring å det er ikke i alle ringene at alle 4 lyser. men det blir en hel ring fordet blir bare litt svakere et par steder. Til de som lurer på om jeg skal selge osv. så beholder jeg den nok noen mnd til. legger den opp på forumet om jeg selger
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 mørke lykter helt klart mye bedre på e30.. hvertfall siden den ikke ble levert med AE's og at de fleste AE'ne har litt variabel kvalitet
fatboy Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 ja fiks noen bilder så kommer vi vell fram til en løsning=)
Ch88 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Skrevet Desember 20, 2006 Sånn ser lyktene ut fatboy: Har fått på m3 diff med 3,25 utveksling nå. Bilen er en drøm å kjøre(sladde) med nå iforhold til før. mye roligere å enklere å kontrolere. så nå vet jeg ikke om jeg skal vinter lagre bilen eller ikke. blir stusselig å sette på vinterhjul ihvertfall så får se hva det blir til. Bilen atm:
erik2k3k Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 penpen bil d dær hadde vært kult om øyelokka var svarte eller nyrene i samme farge som bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå