Svensson Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Har lyst til å sprite opp lyset invendig, men har bare lyst til å høre hva dere syns om å sette inn røde pærer? Setter pris på lite halshugging på grunn av en mulig harryfaktor. trenger bare 3 slike : http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=26_41&products_id=103&osCsid=d5425b1f11c3fb8d0048bddc00a825e3 og 2 sånne : http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_25&products_id=57&osCsid=d5425b1f11c3fb8d0048bddc00a825e3 Har lyst på litt varmt lys i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 blir vel dritt lei av den fargen til slutt? Har sett at dei selger noke look a like xeon pærer du har i kupeen, dei virker jo bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Syns xenon blir for kaldt jeg. Har sett på andre tråder om det innpå her, det ser jo bra ut, men vil ha noe mørkere. bare bytte når man blir lei hiver jo ikke de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Syns xenon blir for kaldt jeg. Har sett på andre tråder om det innpå her, det ser jo bra ut, men vil ha noe mørkere. bare bytte når man blir lei hiver jo ikke de andre. sprit tusj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe....funker det da? Hadde jo vært billigere Tenkte på teip, brukte jo det i militæret, men tar ikke risken på det :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe....funker det da? Hadde jo vært billigere Tenkte på teip, brukte jo det i militæret, men tar ikke risken på det :s sprit tusj funker helt fint det. lukter litt da. hehe du får jo kjøpt sånne pærehetter til under 10kr i alle slags farger, som er laget for sånt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 vi får se vi får se.. Skal i hvertfall gjøre noe med det...tar et bilde hvis det blir bra jeg Takk for tips som jeg faktisk skal teste ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Ulempen med dioder er jo at de stort sett bare lyser bra "rett frem". Med vanlige pærer så spres lyset mye bedre i f.eks en reflektor. Dette løses gjerne med å feste flere dioder i forskjellige vinkler på samme sokkel, men dette funker vel stort sett bare middels bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 rødt er "horelys" da blir kansje litt harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe....Tenker jeg tester ut hvordan det blir med rødt jeg.. tror du har rett i det at det blir lys mest i en retning, men jeg trenger ikke mye lys for å komme inn og ut av bilen ER jo ingen som leser i baksetet alikevel.. Er redd det blir litt harry ja, men må teste det selv først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 husker jeg monterte bremselys i hanskerommet.. det ble litt harry med rødt.. men det var en gammel e30 og gjorde ikke noe.. men du har jo e46 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 blir nok horete ja, men er kult det og da hehe. de blir sikkert ikke i bilen så lenge.. skal ta bilder så dere får se hvor horete det blir syns bare rødt blir bedre en kaldt blått lys, eller grønt eller noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå